"Vi ser disse sandheder som FANTASTISKE" Med denne pakke med patriotisk udstyr kan ingen sætte spørgsmålstegn ved din kærlighed og loyalitet til bedste land på jorden. U-S-A! U-S-A! (Indhold fremstillet i Kina) Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer.