"Åbn dit tredje øje." Tal, og din flok vil høre ordene. Med et sæt kultinspireret udstyr vil du have en utrolig karisma. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder. Du kan finde de genstande, du ikke har låst op for, i de tilsvarende butikker: Garderobe, Car on Demand-app eller 3D-printer i alle hackersamlingssteder.