"Strål. Strål så meget som muligt." Vær aldrig mindre end fantastiske dig. Leopardmønster, skrigende pink – superhip Glam-pakke til superhackeren. Du kommer til at smelte hjerter. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder.