"Lykkeriddere, ikke krigsriddere." Der er ikke nogen zoner, som er for farlige for professionelle soldater. Sæt magasinet i, og hold øjnene åbne. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder. Du kan finde de genstande, du ikke har låst op for, i de tilsvarende butikker: Garderobe, Car on Demand-app eller 3D-printer i alle hackersamlingssteder.