"Fra gaderne ..." Én hackers affald er en andens guld – lige som der står på Gajol-æskerne. Øko-chic! Gem dig blandt de glemte med denne pakke med nyttigt udstyr. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. Du kan finde de genstande, du ikke har låst op for, i de tilsvarende butikker: Garderobe, Car on Demand-app eller 3D-printer i alle hackersamlingssteder.