"Den er i live!" Det eneste, videnskaben har at frygte, er sindets begrænsninger. Med dette sæt laboratorieudstyr, inklusive solbriller, der lyser i mørke, er du klar til at dykke ned i videnskaben, når som helst inspirationen er der. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder.