"Sikkerhed er en illusion" Nogle hackere vil bare se huset brænde ned. Lad din mørke side skinne igennem med denne pakke med udstyr i én farve. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder. Du kan finde de genstande, du ikke har låst op for, i de tilsvarende butikker: Garderobe, Car on Demand-app eller 3D-printer i alle hackersamlingssteder.