Watch Dogs: Legion - Ultimate Pack
Watch Dogs: Legion - Ultimate Pack indeholder Urban Jungle Pack med tre unikke figurer med deres egne færdigheder og pyntegenstande, en samling med tre masker og en luksus-bonuspakke!