Watch Dogs: Legion - Gold Edition
Gold Edition indeholder Season Pass: en udvidelse, flere missioner, fire helte og den originale Watch Dogs Complete Edition! Opbyg en modstandsbevægelse med stort set alle på din vej, mens du hacker, infiltrerer og kæmper for at tilbageerobre et London i en nær fremtid, der står på afgrundens rand. Welcome to the resistance. Rekruttér og spil som alle i byen. Alle, du ser, har en unik forhistorie, personlighed og samling af færdigheder. Hack bevæbnede droner, indsæt edderkoppebotter, og nedlæg fjender med en Augmented Reality Cloak. Gå et skridt videre med modstandskampen, og kæmp med dine venner i nye missioner online.