Watch Dogs: Legion - Bloodline
Aiden Pearce er tilbage! Inkluderet i Season Pass: Opdag Bloodline, den unikke historieudvidelse der bringer Aiden og Wrench tilbage til Watch Dogs. Aiden Pearce ankommer til London for at overtage en kontrakt, og denne gang slår han sig sammen med Wrench i en ny historie, der foregår inden hændelserne i grundspillet. Han er fanget mellem en magtfuld militærrobotkoncern og et tilbagevendt DedSec-medlem med en modstridende dagsorden. Aiden har ingen rigtige venner og må stole på sig selv og sin erfaring i en fjendtlig by, når han prøver på at udmanøvrere sine fjender og beskytte sin familie. Bloodline kan købes separat. Kræver basisspillet.