Wasteland 3 Expansion Pass
Udvidelseskortet til Wasteland 3 giver dig adgang til to udvidelser. Begge spilpakker udvider steder, figurer, kampe og systemer i spillet og dermed specialstyrkernes mission i Colorado Udvidelseskortet indeholder: Spilpakke 1 - The Battle of Steeltown – Ude nu! Det tårnhøje fabrikskompleks Steeltown fremstiller al den teknologi som holder Colorado kørende og Patriarken ved magten – biler, panser, våben og robotter. Men leverancerne fra Steeltown er ophørt, og Abigail Markham – Steeltowns leder – har kun undskyldninger når Patriarken spørger. Da han sender specialstyrkerne ud for at efterforske, opdager de at stedet er en antændt krudttønde. Arbejderne strejker, røvere plyndrer uden modstand, og ingen får lov at komme ind, ikke engang på Patriarkens ordre. Uden hjælp kan det være ude med Steeltown, og med Markham. Men måske er det dét, der skal til. Det må specialstyrkerne selv afgøre. Spilpakke 2 – Cult of the Holy Detonation – Ude nu! Cult of the Holy Detonation udvider Wasteland 3-oplevelsen med adgang til Cheyenne Mountain-basen, som er fyldt med nye figurer, fjender og udfordrende kampe samt med kraftige nye våben og rustninger. Din rangerdeling bliver sat på en prøve som aldrig før i nye målbaserede møder, som giver den i forvejen komplekse turbaserede kam et kreativt pift.