WARRIORS OROCHI 4: Scenario Pack 2
5 scenarier vil blive tilføjet. God fornøjelse med at spille de nye scenarier. ■Indhold Scenario "Zeus's Judgment" Scenario "Oust the Archvillains" Scenario "Battle for the Wine of the Gods" Scenario "Battle for the Bracelet" Scenario "All-out War! DW Vs. SW" ■Sådan gør du Du kan vælge scenarierne fra lejren ved at vælge "Sortie" - "DLC".