WARRIORS OROCHI 4: Legendary Weapons OROCHI Pack 3
Legendariske våben til dine WARRIORS OROCHI-officerer vil blive tilføjet. Nyd at udkæmpe slag på en helt ny måde. ■Indhold Legendariske våben til: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin, og Perseus ■Sådan gør du Du kan skifte kostumer i lejren ved at vælge "Weapons" - "Equip Weapons".