WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 1
Legendariske kostumer til dine WARRIORS OROCHI-officerer vil blive tilføjet. Glæd dig over at deltage i slag på en på en helt ny måde. ■Indhold Legendariske kostumer til: Taigong Wang, Fu Xi, Nuwa, Sanzang, Kaguya, Nezha, Susano'o, Shennong, Yinglong, og Nezha (Human) ■Sådan gør du Du kan skifte kostumer i lejren ved at vælge "Party" - "Select Costume".