WARRIORS OROCHI 4: Bonus Mount "Pegasus"
Bonusridedyret "Pegasus" vil blive tilføjet. Udkæmp kampe i en helt ny stil. ■Indhold Bonus Mount "Pegasus" ■Sådan gør du Du kan skifte ridedyr i lejren ved at vælge "Party" - "Form Team".