WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Xingcai
Bonuskostumer til Xingcai vil blive tilføjet. Udkæmp kampe i en helt ny stil. Bonus Costumes til "Xingcai" ■Sådan gør du Du kan skifte kostumer i lejren ved at vælge "Party" - "Select Costume".