WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Da Ji
Bemærk: Dette produkt har tidligere været tilgængeligt. Vær opmærksom på ikke at købe det to gange. Bonuskostumer til Da Ji vil blive tilføjet. Udkæmp kampe i en helt ny stil. ■Indhold Bonus Costume til "Da Ji" ■Sådan gør du Du kan skifte kostumer i lejren ved at vælge "Party" - "Select Costume".