WARRIORS OROCHI 4: BGM Pack 2
5 stykker underlægningsmusik vil blive tilføjet. God fornøjelse med at lytte til ny musik. ■Indhold BGM "CYCLONIZED TYPHOON -TRINITY MIX-" BGM "Cherry Blossoms -TRINITY MIX-" BGM "Petals in the Wind -TRINITY MIX-" BGM "HALF LINE -TRINITY MIX-" BGM "INTERWINDS" ■Sådan gør du Du kan vælge underlægningsmusik via "Gallery" - "Music" eller ved at vælge et nummer fra indlæsningsskærmen før slaget.