WARRIORS OROCHI 3 Ultimate NEW BGM PACK
Denne downloadpakke lader dig vælge baggrundsmusik i gennemførte baner. Giv dine favoritbaner et frisk pust med nyligt komponeret baggrundsmusik. * Tilføjet musik: "Mirror World -SACRED HORIZON-" "Mystic Realm -ORIENTAL EDEN-"