WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DYNASTY TRAD COSTUME
Ny kostumer vil være tilgængelige for 39 figurer. De nye kostumer er til figurerne fra "Wei", "Wu", "Shu", "Jin" og "Other 1".