WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 2
Særlige kostumer bliver tilgængelige for de 15 figurer i Other 2, hvor de fleste er baseret på deres designs i DYNASTY WARRIORS: Strikeforce- eller DYNASTY WARRIORS-serierne.