Warlander - 7900 Goldings
Få 6500 Goldings med en bonus på 1400 Goldings i denne værdipakke! Goldings kan bruges til at få tilpasningsgenstande som Glamours, avatardele og emotes samt karakterpladser, deckpladser, aura-krystaller og booster-genstande. Brug Goldings til at tilføje farve til WARLANDERs verden!