Warlander - 11000 Goldings
Få 9000 Goldings med en bonus på 2000 Goldings i denne værdipakke! Goldings kan bruges til at få tilpasningsgenstande som Glamours, avatardele og emotes samt karakterpladser, deckpladser, aura-krystaller og booster-genstande. Brug Goldings til at tilføje farve til WARLANDERs verden!