Warhammer: Vermintide 2 - Winds of Magic
Inneholder - Ny gruppe af fjender: Udyr – denne groteske hybrid af mennesker og dyr har menneskets intelligens og dyrets snuhed. De vilde krigere har villigt taget parti for Kaos og viser ingen nåde eller ædelhed. Disse børn af Kaos nærer et had for orden og oplysning dybt i deres sjæl, og de ønsker at gøre en ende på verden med et voldsomt blodbad. - Ny højere vanskelighed - Cataclysm er tilbage, nu endnu sværere. - Ny Niveautak - Hævet fra niveau 30 til niveau 35, og med nye talenter til at matche. - Nyt progressionssystem - Alle nye, og separate Winds of Magic-specifikke progressionssystem sammen med Weave Forged-versioner af alle våben typer. - 5 nye våben – ét til hver helt - Kerillian har et spyd og et skjold. - Sienna kan svinge sine flammer med en brændende plejl. - Bardin har et nyt sæt kasteøkser. - Saltzpyre har nu en langbladet hellebard. - Kruber kan bruge et tungt spyd. - Ny eventyrbane: Ny eventyrbane – Kæmp mod de mægtige og stærke udyr sammen med dine venner i en udfordrende ny bane. - Ny spiltilstand: Winds of Magic – Tag dine venner med, og prøv at gennemføre nye udfordringer med stigende sværhedsgrad i vævningerne af de otte Winds of Magic. Magiens vinde består af forskellige "tråde" og er en kombination af: - Kort: Et stykke af et eksisterende eventyrkort. - Vind: De forskellige trolddomsvinde påvirker kortet. - Mål: Hvert kort har et særligt mål som spillerne skal opnå. - Finale: Hvis spillerne når målet, står de overfor den endelige udfordring. - Sværhedsgrad: Sværhedsgraden stiger jo længere spillerne når.