Warhammer: Vermintide 2 - Light of Judgement
Light of Judgement-kollektionen indeholder to kosmetiske tilkøbsgenstande til Markus Kruber: Candlevane Collar-hatten og et Judge of Myrmidia-skin. De kosmetiske genstande kan anvendes på Sienna Fuegonasus karriere, Pyromancer. Om de kosmetiske tilkøbsgenstande: Candlevane Collar - Hat På forunderlig vis smelter disse stearinlys ikke, når troldkvinden arbejder. Det er sikkert bedst ikke at fundere over, hvad de er lavet af. Judge of Myrmidia - Skin Trods ikke Myrmidias dommere, for de viser sjældent nåde, og straffen involverer altid ild.