Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tax Collector's Cap
Skatteopkræverens kasket DLC indeholder en premium kosmetisk hat til Victor Saltzpyre. Kosmetikken kan bruges på Victor Saltzpyres Dusørjæger-karriere. Om kosmetikken: Skatteopkræverens kasket – hat Hav altid en dolk lige ved hånden. Man ved aldrig, hvornår nogen vil søge en rabat.