Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Solstice Warden's Forbearance
Solhvervets vogters langmodighed-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Victor Saltzpyre: Solhvervets vogters hætte og skin'et Solhvervets vogters langmodighed. Kosmetikken kan bruges på Victor Saltzpyres Heksejægerkaptajn-karriere. Om kosmetikken: Solhvervets vogters hætte – hat Den skarpe kulde fra det kolde metal mod kinden er endnu en prøvelse, der skal overkommes i Sigmars navn. Solhvervets vogters langmodighed – skin Retfærdighedens standhaftighed giver måske ikke varme eller komfort, men i det mindste langmodighed nok til at bære de byrder, der kommer med ens pligt.