Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Relentless Reiklander
Den ustoppelige Reiklander-kollektion indeholder to kosmetiske genstande til Victor Salzpyre: Tællelyshjelmen og Reikland-vandrerens skin. De kosmetiske genstande kan bruges på Victor Saltzpyres Bounty Hunter-karriere. Om de kosmetiske genstande: Tællelyshjelmen - Hat Improviseret hjelm til en minearbejder. Mere praktisk end funktionel. Reikland-vandrer - Skin Der er noget bretonnisk over mønsteret. Imperiets dusørjægere ville bestemt aldrig gå i slige klæder.