Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Rambling Ranger
Omstrejfer-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Bardin Goreksson: Strejferens slidte las-hat og skin'et Strejferens lurvede tøj. De kosmetiske genstande kan bruges på Bardin Gorekssons Ranger Veteran-karriere. Om de kosmetiske genstande: Strejferens slidte las - Hat Denne genstand har set bedre dage – og det har ham der har den på også. Strejferens lurvede tøj - Skin Man har passet godt på denne rustning, men den har alligevel ikke langt igen.