Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Protection of the Peaks
Beskyttelse af tinderne-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Bardin Goreksson: hatten Ritualistisk arnetatovering og skin'et Vinterskin. De kosmetiske genstande kan bruges på Bardin Gorekssons Dræber-karriere. Om kosmetikken: Ritualistisk arnetatovering – hat Det er ofte svært at se forskellen mellem magiske runer og dawiernes kunst. Hvis nogen spørger ham om dem, insisterer Bardin, at de hjælper mod kulden. Vinterskin – skin Slayere er generelt set ikke kendt for at have meget med tøj at gøre, men der er ikke noget glorværdigt ved at dø af forfrysninger, ved Grimnir!