Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Flammenbringer
Flammenbringer-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Sienna Fuegonasus: Hatten Midvinters spidser og skin'et Midvinters flammengarb. De kosmetiske genstande kan bruges i Sienna Fuegonasus’ Pyromantiker-karriere. Om kosmetikken: Midvinters spidser – hat Det er svært at forstå, hvordan lysene undgår at blive blæst ud af de iskolde storme, der raser ved årets ende. Det er helt klart magi ... men hvilken slags? Midvinters flammengarb – skin Disse pelse er fortryllet, så de giver en glød af Aqshys varme i selv de koldeste steder, og er til fare for alt brandbart materiale.