Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Defender of the Eight Peaks
De Otte Tinders Forsvarer-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Bardin Goreksson: hatten bakbok og skin'et galazklad. De kosmetiske genstande kan bruges på Bardin Gorekssons Iron Breaker-karriere. Om de kosmetiske genstande: Bakbok – hat En hjelm som bæres af Jernknuserne, som helst vil afgøre tvister ansigt til ansigt og pande mod pande. Galazklad – skin Et strålende eksempel på rustningsmedenes kunst fremstillet af smedemesteren Bruk Brokkisson.