Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Blessings of the White Wolf
Den hvide ulvs velsignelser-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Markus Kruber: Hatten Ulvehjerte-krone og skin'et Ulvehjerte-pelse. De kosmetiske genstande kan bruges på Markus Krubers Lejesoldat-karriere. Om kosmetikken: Ulvehjerte-krone – hat Når Ulrics ulve er på jagt, bør følgerne af Kaos passe på. Ulvehjerte-pelse – skin Klæder, som Ulric måske elskede, men når sneen falder, værdsættes deres varme nok lige så meget som vintergudens gunst.