Warhammer: Vermintide 2 - Back to Ubersreik
Back to Ubersreik fører spillerne tilbage til Warhammer: End Times - Vermintide med tre restaurerede baner i Ubersreik. Heltene finder en ledesten fra Ubersreik, og Olesya, den lokale spion og grå troldmand, sender heltene ind i en illusion af Ubersreik. Ubersreik, som siges at være Sigmars fødested, ligger ved indgangen til den Grå Frues Pas, og ved heltenes hjemkomst ser alt ud til at være ... omtrent det samme. I den anden udvidelse til Vermintide 2 vender heltene tilbage til Ubersreik for at afdække den mørke hemmelighed som er skjult i byen.