Warhammer Pack: Hack and Slash
En Warhammer-pakke til en episk pris! I Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr, er du Inquisitor, Imperiums mest magtfulde agent. Gennemfør Emperors vilje i en mørk verden og find hemmelighederne i fæstningen, Martyr. I dette action-RPG kan du vælge blandt adskillige karakter-classes og kæmpe til døden i taktiske og voldelige kampe, alene eller i co-op. Warhammer: Chaosbane finder sted i en verden domineret af magi og plaget af krig. Du er sidste håb for Empire of Man imod Chaos-horden. Vælg din helt blandt fem karakter-classes, hver med unikke egenskaber. Spil alene eller sammen med op til fire andre i lokal eller online co-op, og gør dig klar til kampe med brug af nogle af de mest kraftfulde artefakter fra Old World.