Warhammer: Chaosbane Witch Hunter
Ved at købe denne DLC-pakke kan du låse op for Jurgen Haider, en erfaren heksejæger med gode evner til at bruge pistol og sværd. Witch Hunters vandrer rundt den gamle verden og udrydder kætteri. De er både dommer og bøddel og frygtes af alle. Kaos er deres værste fjende og deres bedste våben. Tag din lange frakke på, lad pistolerne og bed til Sigmar, for der er kaos overalt, og det skal udryddes!