Warhammer: Chaosbane - Tomb Kings
Dette indhold er inkluderet med Season Pass til Warhammer: Chaosbane. Udforsk ødelandet i Nehekhara og bekæmp Gravkongernes styrker. Denne nye akt indeholder en original historiebue, unikke omgivelser og nye fjender.