Warhammer: Chaosbane Season Pass
Gør din Warhammer: Chaosbane-oplevelse endnu bedre med Season Pass. Season Pass indeholder: - Et ekstra kapitel i campaign - Et modificeret skill-træ - En loot-bonus for basic fragments - Nye emotes - Adskillige ekstra familiars Spar penge på ekstra indhold til Warhammer: Chaosbane ved at købe Season Pass.