Warhammer: Chaosbane Deluxe Pack
Nyd ekstra indhold til Warhammer: Chaosbane med Deluxe Pack. Deluxe Pack indeholder: _ Et gold boost _ En pakke med fire karakter-emotes _ En pakke med fire kæledyr til din karakter Spar penge på ekstra indhold til Warhammer: Chaosbane ved at købe Deluxe Pack.