Lås op for alt ekstraindhold til Warhammer: Chaosbane. Denne pakke omfatter følgende: - Witch Hunter-karakterklasse - Tomb Kings-udvidelsen - Nye skill-træer - 10 bonus-emotes - 4 legendariske skins til headgear - 8 unikke følgesvende - Bonus-XP, guld og loot - Og mange flere kosmetiske tilføjelser! Bemærk: For at få dette indhold skal du eje spillet Warhammer: Chaosbane.