Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - Yndrasta, Celestial Spear-pakken
Yndrasta, The Celestial Spear-pakken introducerer en ny, spilbar helt i Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin til Conquest Mode og Multiplayer Mode, der forstærker Stormcast Eternals. Yndrasta, Stormcast Eternals' Celestial Spear, er Smedet i Azyr og beskikket til at jagte Ghurs vildfarne væsner! Yndrasta bærer Blade of the High Heavens og er en mægtig, flyvende helt med bevægelighed i luften, der lader hende komme i og ud af kamp hurtigt. Hendes legendariske spyd, Thengevar, kan kastes for at forstyrre fjender og inspirere allierede.