Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – The Craven King- og Gaunt Summoner-heltepakker
The Craven King- og Gaunt Summoner-heltepakkerne introducerer to nye spilbare helte i Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin til Conquest Mode og Multiplayer Mode, der forstærker Nighthaunt- og Disciples of Tzeentch-fraktionerne. Kurdoss Valentian, The Craven King Det er kun Kurdoss Valentians bitterhed, der kan konkurrere med hans kolde vrede. The Craven King er tvunget til at sidde på en trone, men aldrig herske, og derfor lufter han sin vrede ved nådesløst at angribe dem, der vækker Lady Olynders harme. The Craven King sidder tavs og ubevægelig på sin svævende trone, indtil han kommer helt tæt på fjenden og svinger sin dødbringende Sepulchral Sceptre. Kurdoss bevæger sig langsomt, men er en mægtig nærkampshelt, der kan ændre slagets gang med sine forstyrrende evner, lukke munden på fjender og lede angrebet med sine ødelæggende nærkampsfærdigheder. Gaunt Summoner Gaunt Summoners er mystiske dæmontroldmænd, der tjener Tzeentch og vogter de mystiske Silver Towers, der forbinder Realm of Chaos med menneskenes verden. En Summoner er en kraftfuld helt, der kan kaste besværgelser på afstand og fremkalde dæmoner til en hær og hurtigt vende slagets gang. Udnyt Tzeentchs kringlede kneb, og lås op for nye Eldritch-kræfter med Gaunt Summoner.