The Celestial Spear- og The Mouth of Mork-heltepakkerne introducerer to nye, spilbare helte i Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin til Conquest Mode og Multiplayer Mode, der forstærker Stormcast Eternals- og Orruk Kruleboyz-fraktionerne. Yndrasta, the Celestial Spear Yndrasta, Stormcast Eternals' Celestial Spear, er Smedet i Azyr og beskikket til at jagte Ghurs vildfarne væsner! Yndrasta bærer Blade of the High Heavens og er en mægtig, flyvende helt med bevægelighed i luften, der lader hende komme i og ud af kamp hurtigt. Hendes legendariske spyd, Thengevar, kan kastes for at forstyrre fjender og inspirere allierede. Gobsprakk, The Mouth of Mork Gobsprakk, The Mouth of Mork, er den snedigste af alle Swampcalla-shamanerne og hyldes af Orruk Kruleboyz som The Mouth of Mork. Gobsprakk, der ryder på ryggen af en Corpse-Rippa Vulcha, giver Orruk Kruleboyz deres første flyvende enhed. Han er en ekstremt mobil angrebshelt til sidst i spillet, og han giver støtte til sine Orruk-kumpaner og knuser sine fjender.