Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Ultramarines Champion Pack
Ultramarines Champion Pack er eksklusiv for Ultra Edition. Ær din ordens stolte krigerarv med Ultramarines Champion Pack, som giver dig et unikt kraftpanser-skin til hele kroppen og et tungt boltgevær-skin med farverne og ikonografien fra Ultramar-krigerne. De kosmetiske genstande i dette DLC kan kun anvendes i spillets Operations- og Eternal War-tilstande.