Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Macragge’s Chosen DLC
Bær Ultramarines' ærværdige farver på dit kraftpanser og dine våben med det kosmetiske DLC, Macragge’s Chosen, som giver dig en unik skulderplade med et Crux Terminatus-design og eksklusive skins til dit kædesværd og boltriffel. Alle genstande fra Macragge’s Chosen kan anvendes i Warhammer 40,000: Space Marine 2's kampagne- og multiplayer-tilstande.