Warhammer 40,000: Rogue Trader - Season Pass
Få adgang til de to kommende store udvidelser til Warhammer 40.000: Rogue Trader, og spar penge med pakkeprisen! 1. Tomrummets skygger Den første store historieudvidelse handler om Rogue Traders tomrumsskib, besætningens liv og de trusler, der lurer i dets lastrum. Dyk ned i en ny episk historie, der er integreret i hovedfortællingen, kæmp mod nye fjender, og rekruttér en ny ledsager – en lejemorder fra en dødskult. Udforsk nye dæk på dit tomrumsskib, lås op for nye opgraderingsmuligheder, og bliv den bedste til tomrumskamp. Mød nye medlemmer af din besætning på broen, såsom astropaten, kirurgen og andre. Historiens begivenheder afspejles i spillets epilog. Denne udvidelse tager 15 timer at gennemføre. 2. Lex Imperialis (Kommer til foråret 2025) I den anden store historieudvidelse slår Lord Kaptajn sig sammen med en ny ledsager – et medlem af Adeptus Arbites. Da House von Valancius' fortid begynder at vise sig i et nyt lys, står vores Rogue Trader over for svære beslutninger, der kan påvirke fremtiden for hele Koronus-udstrækningen. I løbet af denne historie vil du få mulighed for at lære mere om indsamlingen af den kejserlige tiende, også kendt som den store høst. Bliv en del af denne fundamentale proces i Imperiet på egen risiko. Opdag nye områder, spilmekanikker og arketyper – og stå overfor nye rædsler i Immaterium. Denne udvidelse tager også 15 timer at gennemføre.