Koronus-udstrækningen underkaster dig ikke svage sjæle, så du skal være godt forberedt for at kunne tæmme den. Deluxe-udgaven indeholder: ● Warhammer 40,000: Rogue Trader-spil ● Spilgenstand – Fregat i Firestorm-klassen (Firestorm-Class Frigate) Et alternativt tomrumsskib, der passer til dine behov, med startudstyr og et unikt design! ● Spilgenstand – Eksplosionsbølgegevær (Blast Wave Shotgun) Skyd dine fjender væk med dette unikke gevær! Den giver dig mulighed for at skubbe dine modstandere tilbage, selv hvis du misser dit mål. ● Spilgenstand – Sankt Drusus' vrede kædesværd (Wrath of Saint Drusus Chainsword) Vis de kættere, hvordan det skal gøres. Selvom dette sværd fjerner muligheden for at lave områdeangreb, får du i stedet muligheden for at give en utrolig høj mængde skade til enkelte mål gennem kombinationer med din gruppe. ● Spilgenstand – Antikt automatvåben (Heirloom Autopistol) Von Valancius-dynastiet er ærværdigt og stolt og har adgang til antikke våben – for eksempel dette automatvåben. Evnen til at fremstille håndværk af denne kvalitet er gået tabt med tiden. Den, der fører dette våben, får muligheden for at løfte deres skydefærdigheder op på et højere niveau. ● Originalt soundtrack En komplet samling af vores vidunderlige musik fra spillet. Lyt til dine yndlingsnumre i WAV-kvalitet for at høre alle nuancerne og de hviskende stemmer i Void. ● Illustreret bog Vores digitale illustrerede bog er fyldt med elementer fra spillet i høj opløsning. Du kan se nærmere på konceptgrafikken og kunstværker i høj opløsning, der forestiller figurer, miljøer, landskaber og meget mere.