Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Sororitas Class
Denne DLC tilføjer en ny klasse til Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr: en inkvisitor med en Adepta Sororitas-baggrund. Sororitas, også kendt som Søstre i Kamp, er trofaste tilhængere af kejseren, og er en bastion mod korruption og kætteri i hele imperiet. De udsletter kættere med et meget varieret udvalg af våben, lige fra flammekastere til velsignede sværd, kraftfulde stridshammere og kraftfulde hellebards, men deres tro siges at være et våben, stærkere end al stål. Gennem denne dybfølte tro tilkalder de uanede kræfter til at udføre helgengerninger og dæmpe hver eneste kætters sidste klageskrig.