Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Seal of Inquisition Footprints
Gør din tilstedeværelse kendt ved at stampe Seal of Inquisition ned i jorden for hvert skridt. Denne DLC indeholder en kosmetisk genstand: Seal of Inquisition Fodspor.