En hemmelig base for Inquisition er kommet under angreb af Chaos-styrker. Den strategiske vigtighed for dette sted kræver, at en certificeret agent tager styringen og organiserer forsvaret, indtil reserverstyrkerne ankommer. Denne DLC indeholder en opgave med særlig prioritet, som har sit eget plot og består af en serie af nye missioner. Når du er færdig med opgaven, får du et unikt tarotkort. (Bemærk venligst at denne opgave kun er tilgængelig efter at have oplåst Agartha Subsector.)